Usein kysyttyä

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan parissa arkipäivässä valitsemallasi toimitustavalla.
Mikäli tuotetta ei ole varastossa näet sen arvioidun toimitusajan tuotteen tiedoista. 

Pyrimme lähettämään tuotteet yhdessä erässä kun kaikki tilaamasi tuotteet ovat saapuneet varastoon.
Poikkeuksena suoraan valmistajalta lähetettävät tilaustuotteet, jotka toimitetaan aikaa ja luontoa säästäen suoraan asiakkaalle.
Näin vältämme yhden ylimääräisen kuljetuksen ketjustamme!
Mikäli tarvitset toisia tuotteita aikaisemmin kuin toisia niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Voimme varmasti olla avuksi!

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokausen palautusoikeus. Poikkeuksena tähän ovat hygieniatuotteet kuten tutit ja maskit, joiden palauttaminen ei hygieniasyistä ole mahdollista.
Palauttaminen onnistuu postin välityksellä käyttämällä asiakaspalautuskoodiamme: 659153
Vaihtoehtoisesti voit palauttaa jopa palautusautomaattiin käyttämällä alkuperäistä seurantakoodia ja postin ohjetta:
https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Schenkerillä palautus onnistuu noutopisteessä alkuperäisellä lähetyskoodilla. Ethän siis irroita tulosteita ja käytäthän alkuperäistä pakkaust ajos suinkin mahdollista.

Palautus on maksuton


Vaihtoja toteutamme harkiten. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme jos haluat vaihtaa tuotteesi johonkin toiseen.


Huomioithan, että palauttaessa tai vaihtaessa tuotetta on sen oltava alkuperäisessä kunnossa myyntipakkausta myöten.
Tuotteiden ostohinta hyvitetään kahden viikon sisällä palautuksesta.
Autamme mielellämme jos palauttaminen herättää kysymyksiä!

Mikäli et löydä tältä sivulta vastausta kysymykseesi, ota rohkeasti yhteyttä alta löytyvän lomakkeen kautta, niin ratkaistaan ongelmasi yhdessä!